STUDENCKI ZESPÓŁ ORGANIZACJI EVENTÓW

Chcemy podzielić się wiedzą na temat technikaliów pracy w centrum kultury oraz zawiązać z Wami długofalową współpracę. Dołączając do grupy:

  • poznasz szczegóły wszystkich etapów projektowania wydarzeń kulturalnych – od pomysłu do rozliczenia rezultatów projektu
  • zobaczysz jak działamy i zainspirujesz się do projektowania własnych działań 
  • będziesz mógł wziąć udział w warsztatach tematycznych z ekspertami, szkoleniach zaprojektowanych specjalnie dla Studenckiego Zespołu Organizacji Eventów
  • będziesz miał możliwość wybrania specjalizacji w obrębie zespołu organizacji eventów – np. specjalizacja techniczna, obsługa widza, pisanie wniosków grantowych
  • w przystępny sposób zostaniesz wprowadzony w praktykę tworzenia wniosków grantowych i aplikacji konkursowych z zakresu kultury
  • zobaczysz, jak pozyskiwać partnerów i sponsorów oraz jak budować relacje z nimi

W ramach działania proponujemy Ci dwa modele aktywności:

Moduł teoretyczno-warsztatowy – czyli spotkania warsztatowe i wykładowe związane z teoretycznym wymiarem pracy w kulturze: przygotowanie dokumentacji, opracowywanie planów pracy, warsztaty kształcenia umiejętności technicznych i personalnych

Moduł działań praktycznych – czyli działania bazujące na zdobytej wcześniej wiedzy teoretycznej: nawiązywanie kontaktów z partnerami i koordynowanie wybranych części projektów, organizacja i nadzór nad prawidłowym przebiegiem projektu, kontakt z widzem i odbiorcą wydarzenia, prace związane z popularyzacją i reklamą wydarzenia